lördag 1 oktober 2011

En helt vanlig lördag?

Sleten Karlsson startade morgonen i sängen -låg och drog mig bra länge med trevligt sällskap :) Smådonade lite på datorn och kollade några serier.


Hade tänkt mig innebandyfritt idag för att koppla av ordentligt efter en slitsam vecka men när det började närma sig träning så kom suget och jag åkte iväg ändå :) Sista gången jag tittar på den här säsongen? Hoppas det i alla fall :)

Backbristen har fått oss att ta till drastiska åtgärder...


Vet inte om det inte varit bättre att bara ställa in koner ;) Men de var i alla fall söta i sina små rosa västar, Räven och Hagge :)

På väg hem frågade Lina om jag inte ville med och kolla lite hockey, och mitt motto är ju att det är roligare att säga ja -så det gjorde jag :)

Finfin div 3 hockey i Hammarö ishall :P


Jag höll visst på Nyhetshov för Linas kille spelade där och de vann -så jag var nöjd :) Trevligt att hitta på något oväntat så där även om det nog hade varit bra med långärmad i den kalla ishallen...

Nu degar jag i soffan och inväntar Camillass för filmtittande och glassätande. Bra lördag helt enkelt :) Mer sånt! :)

Inga kommentarer: