måndag 3 oktober 2011

Måndag

Nu har jag dubbelkollat -det ÄR måndag idag!

Jag var nämligen på väg att gå till jobbet igår redan... Klockan ringde ju (och det gör den ju i stort sett aldrig på helgen) så det var ju bara att göra sig redo för jobbet det! Får sms från Lina "Jag åker gärna med idag! :)"

Va?!? Vad ska hon med mig till jobbet för? Jag går ju dessutom så hon kan ju inte få skjuts!

Först då kopplar jag att det faktiskt är söndag och jag ska iväg på match :)

Måndag i alla fall och dags för en mininystart (igen). Känns som jag har haft några sådana... Nu blir det i alla fall full fokus på träning fram till comebacken om 2 månader! Jag vill så gärna vara i något som kan liknas vid form då! Jag vill vill vill!!! Här ska svettas!!! :)


Hade ingen bra natt inatt. Låg och grubblade fylld av söndagsångest och kanske även lite åldersnoja. Kändes inte alls okej :S Hoppas det bara var söndag... Somnade framåt tre -inte okej :S

Aja, mot jobbet -hoppas jag inte somnar på vägen! ;)

Inga kommentarer: