fredag 28 oktober 2011

Marshmallow eller vattenmelon?

"Du är som en grillad marshmallow -hård på utsidan bara" säger en kollega.

Nästa kollega följer upp med att kanske en vattenmelon vore en bättre liknelse i sådana fall...

Första kollegan fortsätter att jag även kan liknas vid en isbit man måste vänta på ska tina...

Borde jag kanske ta illa upp av detta? Nejdå! Hur goda är inte grillade marshmallows? Jag måste vara ljuvligt söt och go ;)


Att sörpla i sig en vattenmelon är väl värt allt jobb med att skära upp skalet? Men nej snälla, börja inte jaga mig med kniv! Jag är ju dessutom ganska lik farbror vattenmelon...



Dessutom fyller isbitar en fantastisk funktion här i världen, vad vore tex drinkarna utan isbitar? Inte alls lika goda...


Jag tolkar det alltså som att jag är tämligen fantastisk och världen vore inte lika god utan mig -Jag har tolkat det helt rätt då va?!? :D

1 kommentar:

Lollo sa...

Helt rätt tolkat! :)