tisdag 29 mars 2011

Skoproblem

Det hela började med att jag hittade detta par på shoppingrundan i helgen:


Fast då inte med rosa ränder utan med marinblått eller klarröd -Båda snygga och sköna... Vilka skulle jag ha?!? Jag bestämde mig för att sova på saken!

Så satt jag och surfade och letade efter dom här skorna på nätet för att fundera lite. Kolla vilka som kändes bäst... Då hittade jag dom här:


Åhå!!! Dom gillade jag nog ännu mer faktiskt -ser bredare ut vilket passar mina fötter bättre. MEN de finns inte i butikerna än, kanske i Stockholm så det kanske får bli en tur till skoaffärer i helgen, man vill ju ändå prova och inte bara köpa på nätet... De kommer till stadium sen... Men att vänta är ju inte min grej...

Gick ut på stan igår och hittade då det första paret även med svarta ränder och det kändes nog som mer mig... Svårt...

Men så nu på morgonen när jag letade efter bilderna på dessa skor hittade jag även dom här:


I like! :) Men de här passar inte till lika mycket som de andra... Men vad fasen...

Åhhhhhh, jag vill ha alla!!!

Så svårt... What to do?!?

7 kommentarer:

Lollo sa...

Det är värt att vänta på de mellersta :)

Ass sa...

Jag funderar på både de mellersta och de längst ner... Man får väl köpa två?!? ;)

Lollo sa...

Jaaaa det får Duuu! (ska läsas med Tjorvens röst som när hon frågar Gud om hon får ta en tårtbit till)

:)

Ass sa...

:D Du säger då precis det man vill höra ;)

Lollo sa...

:)

Kristina sa...

Den röda har jag ;-)

Ass sa...

Bra smak :) Jag har köpt de längst ner -men det kan nog bli ett par som de längst upp men med svart på också... Får se :)