onsdag 30 mars 2011

Köpsug

Det är inte bara skor som lockar just nu... Tyvärr...

Behöver nog ha en sub ändå... Lite extra dunk på kalasen och när det exploderar i filmerna... Snälla Linus har plockat fram två alternativ, en för typ 1500 och en för 3000 -Nu är då frågan: Jag kommer ju höra skillnad sub/inte sub. Men kommer jag höra skillnad 1500sub/3000sub? Hmm... Jag gör nog inte det...

Sen vore det ju trevligt med en ny sovrumstv -eller vad säger ni? ;)


Den funkar ju, men det är ju väl smått alltså... Ja fast inte smått på djupet :P Det behöver ju inte bli så dyrt faktiskt...

Hmm, vad "behöver" jag mer... :) Jag skulle ju vilja ha en ny soffa -som man lättare kan få bort katthår ifrån... Typ en sån här modell:


Hehe, får kanske lugna mig lite... Men men, dagdrömma lite får man :) Eller... Jag kan ju lägga ut mina soffor "dyrt" på blocket -om någon köper dom är det ju faktiskt meningen att jag ska ha en ny soffa!?! Eller?!? ;)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Vad är det för fel med sovrumstvn nu då :D

Soffan me like - en sån soffa vill jag med ha (om jag hade haft plats)

Ass sa...

Hehe, nejnej, den är jättefin ;) Den har tjänat oss väl :P

Jag har ju faktiskt platsen... Får nog ta och lägga ut sofforna på blocket och testa... :)