söndag 27 mars 2011

Bra där!

Till gårdagens ekvation får jag även lägga till:

+


=
Ännu bättre :)

Mycket nöjd med både gårdagen och idag faktiskt, även om söndagsångesten nu sakta smyger sig på...

Fick som bilden visar alltså besök av Linus och Sara som var på väg till Grums. Fick höra att jag och Linus var rätt lika... Har vi hört det förut?! ;) Jag och Tobbe (som också landat i solstaden) fick skjuts ut till hallen där vi mötte upp Magnus, Maria och Banton -Ja det stämmer -mye besök blev det! :) Det gillas :)

Vinst i hockeyn också i en stämningsfull hall -inte dumt! Det var väl bara den lilla trumpojken bredvid som hade fått tag på två "klappor", som han använde flitigt och framförde flera trumsolon, som störde lite... Ja och sen de där som inte är i tid tillbaka efter periodpausen!!! Då kan de fasen stå kvar i korridoren och skämmas och inte komma och vara ivägen... De borde inte få kvällsmat...

Taco+filmkväll med Tobbe blev det sen -Jag vet, lite tokigt med tacos en lördag... Men men... :P Småslummer i soffan såklart -gött...

Pensionärstidigt gick vi sen upp och drog på byxjakt till både Bergvik och centrum -resultat = en tröja... och så har jag spanat in ett par skor som jag nog måste gå och köpa imorgon... Jag behöver väl ett par vita sneakers till?!? Ja det tror jag allt!

Drog en sväng med bilen och kollade stan så Tobbe vet vad han ger sig in i med att flytta hit men vi såg tyvärr inte till Christer Sjögrens hus...

Så var det dags för hockey igen! Denna gången i soffan dock -skönt utan några större störande moment... Nu är i alla fall våren här! FBK i final är ju ett av de säkraste vårtecknen :) Gillas!!!

Nu är det bara det sista av söndagen som ska överlevas helst utan större söndagsångest...

Inga kommentarer: