lördag 12 mars 2011

MF-resultat

HURRA!!! :D :D :D

Okej, jag hade önskat mig lite mer idag... Det bidde ingen vinst för oss i innebandyn... Eller för fbk i hockeyn... Inte vann jag på min trisslott och nej, inte heller kom Linda sist i melodifestivalen MEN min lilla PILF tog förstaplatsen :) Gött!!!

Stort grattis till årets schlagerfjolla: LISA


Så här ser hela listan ut: 

1 Lisa 20
2 Jocke 19
3 Pierre 18
4 Lina/Michelle 16
6 Jesper 15
7 Sanna 14
8 Astrid (hjärna)/Anna 13
10 Zäta (hjärna)/Carro/Tobbe 12
13 Mimmi/Camilla (hjärna) 11
15 Astrid (hjärta)/Zäta (hjärta) 10 
17 Camilla (hjärta) 4

(Hjärttippningar är utom tävlan)

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAA!!! :D
jag var ju inte helt ute och cyklade! :D jag är nöjd för att vara första året jag tippar! :D

/Michelle

Pierre sa...

Oj.. kan nästan tänka mig att Jocke och jag hade minst koll på hela denna grej, men ändå är vi 2a och 3a :D