tisdag 15 mars 2011

Esseshow

Jag har varken tjocka magen (förutom när jag är med skräpmat ;) ) eller någon snorig unge (bara mitt egna snor :S) att visa upp så jag får göra mitt bästa och istället tjata om min katt ;)

Om man kollar på Esses förra klösbräda har jag svårt att förstå hur han kan ha så mycket (vassa) klor kvar... 

Det var helt klart dags att förnya klösutbudet nu! Jag uppskattar inte direkt när soffan får extraknäcka som klovässare...

Stolt "ägare" av nytt klätterträd
Hmm, vad är detta?
Kanske jag kan komma ner här på något sätt....
Jag testar!!!
Åhnej! Jag körde fast :S
Den här var inte alls intressant...
Då var till och med den tomma kartongen roligare :)

2 kommentarer:

Lollo sa...

Vilken fin klösställning! Nu blir mina kissar avundssjuka... :)

Kristina D sa...

Men Esse är ju din lilla snorunge ;-) Klart du ska visa kattskrället lite oftare! Berätta gärna om bajskonsistens och nya (o)vanor etc ;-) Det underhåller alltid någon ;-D En blogg som skrivs för andras skull är inte intressant, men en blogg som berättar om livet och allt som händer där är det. (Tycker tråkiga jag).