torsdag 31 mars 2011

En snabbis

Så här ligger det till:

Hockey idag! Spännande alltså, vilka ska vi få möta... Heja Luleå! (Så kan jag lura upp Jocke på en match ;) )

NGGW del 3 i helgen -Ska bli hur kul som helst :D Stockholm står på tur denna gång.

NGGW del 2
Torsdag idag -det suger!

Fick idioten att gå ut igår :D Ja, alltså inte någon person ;) utan patiensen! Hoppas min syster är stolt över mig ;)

Telefonkaos igår när jag skulle uppdatera till senaste versionen: Allt rensades och nollställdes! Där satt jag med en telefon som informerade (på spanska eller något) om att jag enbart kunde ringa nödnummer och när jag försökte låsa upp simkortet så grinade den till och ville inte vara med alls... Ohett!!!
-"Du behöver sätta i ett simkort utan pinkod för att kunna återställa mobilen" sa min dator.
Ja för ett fungerande simkort utan pinkod har man ju ligger lite varsom?!?
Härjade runt i skåpen efter en gammal mobil och även efter den där lilla iphonestickan för att plocka ur simkortet ur min nuvarande. Satte i simkortet i min gamla mobil -funkade inte, norskt skit... Letade vidare efter en ännu äldre mobil (se, man ska inte kasta saker ;) ) och där med min förr förr förra mobil hade jag större framgång. Men då kom nästa problem -vart fasen stänger jag av pinkoden?!?
Tillslut hittade jag inställningen och kunde få i ett pinkodsfritt simkort och allt kunde återställas! Men ja, det var puls hög och skapligt sura miner under tiden... Det får erkännas...

Nu måste jag väl släpa mig till jobbet... Motivationen fortfarande låg... Men men, det är i alla fall ljust ute...?!? Hmm...

Inga kommentarer: