tisdag 1 mars 2011

Helgrapport

Jag har tydligen varit så stressad/förvirrad/bakfull att jag glömt ge er en helgrapport! Illa! Förbryt mig förbryt mig! ;)

I lördags var det i alla fall återigen gameday! Efter jul- och nyårsuppehållet har det inte gått vår väg alls och vi ligger närmare botten än vad vi vill :( Nu äntligen fick vi i alla fall en bra match som också gick vår väg istället för stolpe ut! Gööööött!!!

Själv har jag inte kunnat träna ordentligt på länge men eftersom jag tror på det här med att vila sig i form så var ju det inga problem... Ehhh... :S Hade tänkt mig en nystart med träning igår men det satte jobbet stopp för... :(

Sen var det i alla fall bara att välkomna helgens gäster: Magnus, Maria, Mannen och Morgan -man kan tro att jag enbart släppte in folk på M ;) Vi tog och käkade onyttigt innan vi drog iväg på hockey. HV stod för motståndet och trots att det var omgång 52 var det riktigt grym stämning! Så sjuk skillnad från tisdagens match! Slutspelsstämmning! Ja snart drar det igång på riktigt... Härligt!!!

Jag är förövrigt fortfarande kär i min mössa!
Den är till och med bättre än Bettans gamla mössa... ;)
Mellanlandade hemma hos mig igen för "någon grogg" innan vi gav oss ut och härjade på stan. Trevlig kväll som jag dock avslutade med en vurpa på en isfläck -Aja, sånt som händer :)

Dagen efter var det säng/soffläge framför tv:n och jag såg den sämsta melodifestivaldeltävlingen någonsin! Åh vad kräkig Bengtzing är!!! Usch!!! Det enda som var bra var The Ark som inte tävlade!

Mer skräpmat intogs för att orka med att ligga i soffan resten av dagen... Ingen nyttig helg... Men faktiskt går mitt nya liv fortfarande relativt bra! Jag har börjat slarva lite... Unnar mig... Men ganska duktig är jag ändå :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag säger bara Danny vs Saade

Skiter i allt annat motstånd för det kommer ändå bara stå mellan dessa!