onsdag 9 mars 2011

4-0

Första omgången i hockeyslutspelet avklarad och alla 4 matcherna hade enligt mig rätt vinnare :)

Att AIK skulle plocka någon match mot HV, det kunde ju vara möjligt, men trodde faktiskt inte att de skulle ta första matchen på bortais... Gött :) Nu tycker jag ju inte direkt om AIK heller... Men ingenting mot HV... Men det finns sporter de är värre i, stockholmarna...

Om inte Luleå fått vinna matchen mot Djurgården så hade jag tyckt fasligt synd om målisen -vilken tavla! Men de stod ju upp och avklarade sudden snabbt. Bra bra! Känner inte så många Luleåfans så de får gärna ta hem den matchserien!

Såg faktiskt matchen Skellefteå-LHC och det jag såg var bra. SAIK kändes starkare och jag hoppas verkligen att de kan ta sig vidare! Snälla snälla snälla... Känner inte så många sådana fans heller -kanske är det som gör om man gillar andra lag eller inte :P

Färjestad gjorde det de skulle mot Brynäs men det blev väldans många mål. 10 stycken! Tror på mer målsnåla matcher här framöver...

Summa: Nice! :) Hoppas bara inte det blir svensksyndromet -bra med i starten men sällan först vid mållinjen...

1 kommentar:

Zäta sa...

Här kommer mina tips:

Som jag tror det kommer sluta
1. Saade
2. Swingfly
3. Danny
4. Nicke Borg
5. Sara Warga
6. Linda Bengtzing
7. The Playtones
8. The Moniker
9. Sanna Nielsen
10. Brolle

Som jag hoppas:
1. Brolle
2. Saade
3. Nicke Borg
4. The Playtones
5. The Moniker
6. Swingfly
7. Danny
8. Sara Varga
9. Sanna Nielsen
10. Linda Bengtzing