onsdag 23 mars 2011

Bokat

Gaaaah!!! Nu är det så där igen! Massa inbokat... Helgerna bara försvinner :S

Jaja, jag vet ju att det blir roligt och ska väl vara tacksam för att det händer saker -men jag blir stressad över att ha saker bokade... Jag vill göra vad jag vill för stunden (som högst troligt är det som jag nu planerat in... men ändå ;) )!

Hockeyhelg, NGGWhelg, Larvikhelg, Linköpingshelg... Ja och sen är det påsk! Då ska jag väl i alla fall hinna åka hemhem lite längre... Har ju inte ens varit och träffat "min" nya katt ;)

Annars då?

FBK vann igår och jag var inte ens orolig ;)

Fortfarande mild huvudvärk -haft sen jag deppade i söndags. Börjar bli dags att bli av med den nu tycker jag... Humöret inte helt på topp ändå...

Har slarvat lite med maten och inte ätit lika regelbundet och bra som jag gjort senaste veckorna och det ger utslag direkt -jag blir trött och somnar på soffan på eftermiddagen... "Häftigt" hur snabbt det ger utslag! Får skärpa mig lite där...

Slappar med träningen -har tänkt köra igång nästa vecka igen. Börjar få tillbaka ett sug att röra på mig! :)

Hmm... Vad har jag mer att rapportera för "intressant"?

Funderar på om jag har Aspbergers light -Igår när jag kom ner till tvättstugan och skulle boka för nästa vecka var "min tid" bokad. Det var bara den tiden bokat på hela veckan. Tisdag 18-22. Jag blev helt ställd! Vad skulle jag nu göra?!? Det är ju min tid!!! Jag bara stod och stirrade... Hur kunde någon göra så?!? Tillslut kom jag fram till att jag ju faktiskt inte har något annat planerat så att alla andra kvällstider faktiskt också gick bra...

Men jag gillar inte när folk rubbar mina cirklar...

Ett annat tecken på min lightsjukdom är min nolltollerans för att inte vara i tid... Förstår inte hur svårt det ska vara att kolla klockan och se till att vara där när man ska så att man inte spiller andras tid... Det är ytterligare en skön sak med att inte längre åka till träningarna (ihop med folk) :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Kämpa på med maten Astrid :)

Ass sa...

Jag skaaaaaaaaaaaa (försöka) ;)