tisdag 15 mars 2011

Förvirrad

Söndagkvällen/natten var inte den bästa jag varit med om. Förkylningen störde såklart men det var tusen tankar som for runt i skallen som störde mest. Låg vaken alltför länge och vred och vände på mig så när klockan sen ringde på måndagsmorgonen var jag inte så pigg...

Min förvirring märkte jag dock först senare... På väg till jobbet kände jag mig sträv i munnen och kom fram till att jag glömt att borsta tänderna :S så det blev att tugga tuggummi... Efter ett tag började jag känna mig galet hungrig! Klockan var ju inte alls mycket... Då insåg jag att jag även glömt att äta frukost på morgonen :( och det är troligen därför jag glömde borsta tänderna för det brukar jag göra efter frukosten...

Inte helt med i matchen...

Kvällen blev i alla fall bra med hockeykväll med trevligt sällskap :)

Grisen gillar slutspel och visar stöd för sitt lag ;)
Nu är det bara att snörvla vidare... Jobba jobba... Invänta helg...

Inga kommentarer: