söndag 8 augusti 2010

Våldsgästning

Dag: 23
Plats: Hjortkvarn
Antal mil: 284

Ringde syster igår kväll och innan hon riktigt hann reflektera över vad jag sagt hade jag bjudit in både mig själv och en bror på en "smuttkväll" hos henne och Stefan :) Blev att "smaka lite" långt in på söndagen men det fanns ju så mycket att tala om :P

De har ju två hundar nu efter att Mimmi blivit med valp och jag springer på hundar mest hela tiden nu på semestern, så jag funderar på det här med att skaffa hund -ja inte att jag ska ha en hund nu, men kanske i framtiden någon gång -men jag pendlar i vad jag tycker hela tiden :S Dom är ju så goa, söta, roliga och trevliga och en kul "hobby"... Men så luktar de så illa, blir skitiga själva, skitar ner annat, hårar ner, dreglar ner... Svårt... Men men -får se hur det blir när jag blir stor, har tid, bor bättre, med mera med mera... :)

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Det är iallafall underbara djur, hundar! :'D

Ass sa...

Dom är ju det :) När de inte luktar... eller hårar... :P