onsdag 4 augusti 2010

Repris

Dag: 20
Plats: Hjortkvarn
Antal mil: 267

Feber IGEN!!! :( Åh så less jag blir :( Hade ju tänkt mig till Eskilstuna idag... Paddla imorgon...

Okej, hostan hade inte hunnit ge med sig efter förra sjukomgången men jag trodde ändå inte att jag skulle bli "sängliggande" (läs: soffliggande) igen :(

Suck...

Brukar ju säga att ska man vara sjuk så är det skönt att vara hos mor -men jag funderar på att ta tillbaka det alltså... Jag orkar inte med kommentarer som: "Du får skylla dig själv, du tar inte hand om dig" Jag har fasen tagit hand om mig! Jag har undvikit att bada pga att jag varit sjuk, jag har klätt mig varmt osv...

Jag blir bara irriterad... Låt mig va!

Sen vill jag ha några vettiga tv-kaneler, mina filmer, vettigt bredband... Jag tristessas bort!!! (Ja det är ett ord ;) ) Men jag orkar ju inte göra något... Suck...

Ja, nu är det så där synd om mig igen ;)

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Ja inte gick det att få dig att bada inte!

Hoppas du kryar på dig fort!

Lollo sa...

Stackars Dig att vara sjuk igen!
Hoppas att Du blir bättre snart!
Kram från Lollo

Ass sa...

Tack! Så snälla ni är :)

Lollo sa...

Tack Snälla för Gratulationen :)