måndag 9 augusti 2010

Crazy eyes

Dag: 25
Plats: Hjortkvarn
Antal mil: 301

Ännu en vilodag snart slut. Har bara varit till Hallsberg en sväng för inhandling på de två drogbolagen i stan. Är det inte lite sjukt att kalla ett apotek för droghandel? Även om det var det gamla namnet...

Hämtade även ut mitt nya pass -ett pass där jag har riktigt läskiga ögon :S


Var lite svårt att fånga det på bild på bilden... Men det är enorma pupiller, stirrande blick och skarpa kontraster...

Jag blir ju rädd för mig själv!!!

5 kommentarer:

Lollo sa...

Min Niklas hämtade också ut sitt nya pass för någon vecka sedan... Han ser också lite farlig ut ;)
Eller som han själv sa:
-Jag ser ju ut som Hulken...

Ass sa...

Vi kommer ju bli misstänkta som terrorister både han och jag nästa gång vi flyger :P

Rhöös sa...

Själv ser jag ut som jag precis rymt från Kumla anstalten...

Rhöös sa...

Tycker dessutom att det ser ut som om du fick le... det fick inte jag. Ser ju galen ut :)

Ass sa...

Kanske är så att man SKA se ut sån nuförtiden :)