måndag 23 augusti 2010

Felsms

Detta inlägg är ej lämpligt för barn under 15 år! Jag ber om ursäkt för grovt språk men det är för roligt att inte berätta :D


En rolig sida i cyberspace är http://www.felsms.com/ :) Nu har detta "drabbat" även mig! Ja inte så att jag har skickat fel -men jag har fått ett sms som verkligen inte skulle till mig.

Fick ett sms från en som varit och tittat på bilen (detta handlade om bilen) som snabbt uppföljdes av ett till:
"Ja det kan vi :) Ligger naken og ronker nå, er så kåt :) Var deilig og ha sex med deg i helgen"


:-O


HAHA :D


Visste inte helt vad/om jag skulle svara alls och berätta om hans misstag... Ja sen kan man ju undra hur snabbt han ställde om från att tänka på bilar till att ligga naken och... ja...


Roligt var det i alla fall :D

3 kommentarer:

Lollo sa...

Hahahahhahahaa! Det där var RIKTIGT RIKTIGT Roligt!

Ass sa...

Visst är det :D :D

Anonym sa...

HAHAHA jag dööööör!:-D