måndag 2 augusti 2010

Grodan

Dag: 18
Plats: Gissa!
Antal mil: 252

Gissa var jag har varit idag!?! :)


Min söndagsångest botades av ett telefonsamtal på morgonen så dagen blev inte så illa som jag först trodde :)

Blev dock en riktig slappardag... Efter telefonsamtalet slumrade jag bort några timmar och försökte sova ikapp sömnen jag missat under natten. Tog sen en tur med Jocke, Maya och Cicci till Grodan :)

Avslutade kvällen med en fika med mor och bror. Mamma suckade lite smått när hon bar in kakorna och jag och Magnus började slicka på dom så inte den andra skulle vilja ha dom :D Det blir så stökigt när han är här ;) Imorgon ska vi åka till ett flygvapenmuseum i Linköping. Får se hur stökigt det blir :P

Sen har jag fått för mig att jag ska ut och paddla på onsdag... Intressant... :)

2 kommentarer:

Jesper sa...

Jag vet jag vet jag vet :D

Ass sa...

Skönt att i alla fall någon svarade :)