onsdag 25 augusti 2010

Total eclipse

Har inte så mycket röst kvar längre -Råkade nämligen få på Palles och min gamla "åka-till-match-skiva" som är fulladdad med skrållåtar :D Det var med andra ord bara att höja volymen och börja skråla till bland annat Bonnie Tyler -Total eclipse of the heart, Hanson - Mmmbop, Millencolin - The Ballad och Linkin park - Given up

Det var allt annat än vackert men men, i min bil får man sjunga hur falskt man vill!!!

Nu är jag i alla fall hemma hos mor och glufsar i mig fruktsallad :) Imorgon väntar nya äventyr: Åland nästa! :) Riktigt sugen! Ska det bli lika kul som med FCL när vi var till Helsingfors?

Se hur ofantligt kul vi hade! ;)

Nejdå, var faktiskt riktigt skoj! :D Kollade bara igenom mina och Zätas bilder och fastnade för den här som var en sån kontrast till bilderna från kvällen innan :P Härliga bilder i övrigt :)

2 kommentarer:

Zäta sa...

Bra resa det där :-) om ni får hälften så kul nu så får ni det kanon!

Ass sa...

Så sant så sant :)