lördag 7 augusti 2010

Hur fan visste du det?!?

Dag: 21
Plats: Pålsboda
Antal mil: 269

Trött på mors oberättigade tjat blev jag mycket glad över Anettes inbjudan till "studiecirkel i värmländska" i torsdags :) Jag bestämde att jag var tillräckligt frisk och tog med mig pilsnerkassen, eller snarare vin och grogg-kassen och begav mig mot Pålsboda.

Jag har nu lärt mig att säga: Jag har precis duschat, nu vill jag ha öl! -Tror det kommer bli en användbar fras i värmland :)
Ja ha jämt nyss döö-ösch, nu vill ja ha öööhhl (viktigt att svälja tungan här)

Min lärarinna

Vi satt ute och mös med värmeljus , drinkade och spelade spel där vi lärde oss en massa viktig fakta om allt möjligt... Mest knark :P Eller vänta, dom frågorna kunde jag redan :D


Linus och Sara var också med -Mycket trevligt :) Men Linus tröttnade (som synes på bilden) på oss och gav upp tidigt :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...ja, det var mycket viktiga saker vi alla lärde oss den kvällen ;-) Tur att det fanns en professor i mobilen också, som kunde svara på alla superviktiga frågor som HAN iaf verkar vara expert på ;-)

/Nettan

Ass sa...

Haha :D Ja där undrar jag verkligen: Hur fan visste han det!? :P