tisdag 17 augusti 2010

Back in town again

Dag: 32
Plats: Larvik
Antal mil: 432

Efter en dagstur till Danmark för jobbmöte landade jag tillslut åter hemma i Larvik. Trött och sliten men mycket nöjd med semestern!! :) 44 mil kortare roadtrip i år men det skyller jag på mina sjukdagar...

Det var så skönt att sova i sin egna säng inatt och jag längtar dit igen -har nog en del att sova ikapp...

Annars då?

Försökte jobba idag och installera allt på min nya dator -men det slutade med att när jag var så gott som klar råkade (det var inte mitt fel!) formatera om c:
Typiskt... Bara att göra om imorgon! Grr...

Har visat bilen idag -får se vad som händer där, vore skönt att bli av med den biten...

Nej nu håller mina ögon på att stänga sig så -tack och godnatt för den här roadtripen! :)

Inga kommentarer: