lördag 7 augusti 2010

Allsång på Strömpis

Dag: 22
Plats: Örebro
Antal mil: 279

När jag väl börjat med tyngre grejer kände jag mig stänkarsugen och då vet man ju vart man ska vända sig! Mannen, myten, legenden Bergdahl och Molins :) Blev alltså en tur till Örebro för att stänka hos Camilla och Mattias igen. Istället för att sen fortsätta med slottsfesten så lurade de med mig på "Allsång på Strömpis för 30+".

Känns inte alls bra att jag kunde komma in... Jag brukar ju få höra att jag ser ut som 21-22 år men nu ser jag visst ut som 30+ :(

Det var i alla fall trevligt att sitta och skråla: Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna...

Sen blev det faktiskt dans -oj vad jag dansar nuförtiden! Det är inte bra det här... Tacka vet jag Larvik där det inte finns dansgolv ;)

Skulle sammanstråla med Rudin och Michelle där på natten så jag lurade med Bergdahl att ta bussen till Pålsboda -han var måttligt road...

Inte nog med att han blev illamående, sen satt jag och tjattrade konstant hela vägen :) Jag hade mycket att prata om :) Dessutom hittade jag Bosse Boo plus en kompis som kunde citera varan-tv :D Alltid underhållande :)

De andra orkade inte hålla igång tills jag hittat till Pålsboda så kvällen tog slut på Bergdahls altan istället. Gött att vakna upp till fågelkvitter och spana ut över äng och skog och ligga och läsa :)

2 kommentarer:

Torbjörn sa...

En sovande Bergdahl, det är sällan man ser :-)

Ass sa...

Det är inte många timmar på en natt ;)