måndag 30 augusti 2010

Leksandskryssning

Jag vet ärligt talat inte helt hur jag ska sammanfatta denna resa... Mest chockad över att vuxet folk kan bli så ofantligt dräggiga och oansvariga :S Okej, jag trodde väl inte att det skulle vara en nykter tillställning :P Ja jag var faktiskt tämligen beredd på ordentligt med stök -men ja, jag hade nog lite högre förväntningar...

Ids inte dra upp allt men låt oss säga att bottennappet var detta kvitto som tilldelades efter en Big Brother-händelse ala Peter :S Hur är det möjligt?!?

Artigt dock att de tackar för skadegörelsen på kvittot... :)

Det är inte kul att behöva hålla ordning på folk och se till att de kommer med bussar, får med sig sina saker med mera med mera...

Men men: Över till det roliga! För det fanns ju en hel del kul också :)

Eftersom jag inte är något större fans av Leksand utan var med som sällskap till Karina så var jag inte så imponerad över presenten med samlarbilder vi fick när vi gick ombord -Tills jag kom fram till att jag ju kunde spana in utbudet av snyggingar :) Så här såg min femma ut:

Lyckades bara se en live dock :(

Sen var det det vanliga när man drar på kryssning: Buffe, Taxfree, Hyttgrogg, Svettigt dansgolv, Bargrogg, Bullshit.... Ja... Ni vet :) Bilder har ni här.

Som jag redan nämnt så spelade gruppen Treadstone. Är inget vanligt ålandsbåtsband (så som Lars Kristerz och Highlights som också var med) men de var med tack vare att Bandit var där och hade en egen hörna.

Både trevliga att lyssna och titta på!
Kvällens höjdpunkt!

Ja vad ska man mer säga... Dajje blev erbjuden pengar för att ställa upp på "vuxenaktiviteter"! :D 500 kr hade han kunnat tjäna... Haha, ja kära nån... Vilken resa...

Inga kommentarer: