lördag 14 augusti 2010

Kryddor och bad

Dag: 29
Plats: Hjortkvarn
Antal mil: 325

Då var det dags för tjejfest med lort-tema -ja ni tolkar det precis rätt ;) 20 fnittriga damer samlades hos Anna för mat, visning, mingel och poolefterfest :)

Anna lurade mig till kökstjänst -men hon var snäll mot mig så jag fick inte alltför svåra uppgifter utan jag klarade mig utan större fadäser trots att jag var i ett kök! Stort! :P

När alla gäster trillat in blev det då middag följt av klämma, känna, smaka -Vad mycket grejer det finns! Jag blir ju generad...

En efter en trillade av så på slutet var vi inte många kvar. Blev (som tur var, med tanke på idag) inte tokstökigt men klockan hann bli mycket för vi fick för oss att spela nattkubb! Inte så lätt att träffa kubbar som man knappt kan se -men Ninjas Hjältar gick segrande ur striden, mycket viktigt inför dagens turnering...

Hade pratat länge om att vi skulle ha poolefterfest men när det började närma sig så blev nog alla lite tveksamma... Kallt... Malin satte sig på kanten och dinglade med fötterna i och tyckte väl att det kunde räcka... Men tillslut så tyckte jag att "Näääe, jag har ju pratat om det här så länge -klart jag ska bada!!!" och gick mot väskan för att byta om till bikini.

Myspoolen

"Ja vi gör det!" svarade Malin och hoppade i -med kläderna :D

Anna tog sig också i men vi var nog ganska överrens om att det inte var så där överdrivet skönt först -men när kroppen väl domnat bort lite så gick det bra :)

Inga kommentarer: