fredag 11 juli 2008

Uffa

Jag avskyr verkligen att handla bikini, usch! Idag försökte jag ändå ta tag i det inför den stundande champangeresan... Men varför är bikinistorlekar helt annorlunda i storlekar än vanliga BH och trosor? 75B sitter lika "bra" som 85D i en annan modell, hur fäen ska man kunna hitta rätt då?!? Uff! Bara in och ut i provhytter hur många gånger som helst... Uff...

Sen ser inget bra ut på sälen... Varför finns det inte provhytter utan speglar? Tryckte ner mig själv till botten... Det här duger inte! Skärpning! Varför blir jag inte tillräckligt motiverad till att ta tag i det? Usch... Jag gav upp, inget blev bra och jag kände mig låg.

Köpte istället ett par sovshorts som visserligen var snygga men som jag kanske inte helt tyckte att jag behövde eller passade i men något ville jag ju ha köpt... Blöö... Varför gör man så? Aja, dom var sköna men inga jag kommer visa mig i direkt... Tur att jag sover själv då :)

Vidare till matbutiken och det trillade ner en chokladbit i korgen... Om inte ens en bikiniprovning kan få mig att skippa chokladen en gång, ja då är det illa! Jag är så dåligt... Hmm, ska sätta upp något mål igen tror jag... Men jag vet bara inte vad... Nu ska jag säla i soffan och inte göra något... Imorgon är en annan dag...

Inga kommentarer: