fredag 4 juli 2008

Alla dessa val

Tog alltså beslutet idag (ja eller egentligen bestämde jag mig helt igår kväll/natt) att stanna i Norge ett tag till, japp, det var inget lätt val för det finns så mycket bra i Linköping som lockar men just nu känns det bäst att stanna här! Blev lite tungt i morse bara med några besvikna miner i Linköping då... Men fick några värmande kommentarer från de på kontoret här så det känns ändå bra. Har ännu inte pratat med någon i familjen om det, men de läser ju kanske här då :P

Så nu blir det nya saker att ta ställning till, första valet var mobiltelefon men det var ett enkelt val, fanns bara en ericsson så :P Så nu är det väl dags att leta lägenhet och fixa med flytt och ha sig... Uff, det blir inte så skoj att rensa ur lägenheten i Linköping, jag har så ofantligt mycket skit! Men denna gången SKA jag kasta massa saker... jag lovar.... ;) Hmm, har ni hört den förut?!

Två veckor kvar till semester, ska bli så otroligt skönt!!! Denna gången kommer jag kunna vara ledig på ett helt annat sätt än förra året också, rätt bra att vara dp ändå :P Verkar bli en liten utlandstur v30. Tycker jag låter galet skoj! Sen får vi se vad som väntar...

Det som väntar just nu för stunden är disk, städning och tvätt... Wooopidooo! NOT Men snart kommer bror och Bergdahl :D Om jag är laddad för en super/supar helg? Jag säger bara som Bergdahl: Mmm ;)

Gammal bild på mig och Bergdahl
Galet varm men skoj kväll! :D

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag fan hatar dig... Eller inte...

Ass sa...

You löv me fan! ;)

Anonym sa...

snyft. det blir tomt i linkan