måndag 14 juli 2008

Kurr kurr

Mmm, jag har en katt i knät när jag sitter och jobbar! Mysigt :) Hon kurrar lite... Åh, snart får jag träffa Esse igen... Hmm, eller snart och snart, om 3 veckor kanske. I alla fall så är ACs skadade katt med på jobbet idag för hon får inte hoppa något efter operationen och får hon vara hemma själv kan hon ju hitta på vad som helst. Nu ligger hon istället hos mig och sover. Mmm...

Ja eller jobbar och jobbar, det var väl att ta i. Fortfarande rätt lite på jobb. Skulle inte tro att denna veckan blir särskilt svettig för oss trots att vi är få på jobbet.

Har varit duktig och ringt på lite bostäder idag med resultat:
3 obsevarade samtal (sätt ett nummer du kan bli nådd på om du vill hyra ut något kanske?!?)
1 som redan var uthyrd
1 hus(!?) jag ska kika på idag -fast jag vet inte hur bra det vore... men men :) Får se, inte så att jag har massor för mig idag så jag inte har tid att åka...

Annars blir väl den här veckan bara "tråkig". Städa, tvätta, diska och packa inför semestern. På torsdag ska jag nog vara kattvakt också, nice :)

Inga kommentarer: