onsdag 2 juli 2008

Tlött de lux

Försökte precis som Lisa lägga mig tidigt igår, alltså i alla fall innan midnatt :)Hehe, kanske inte är tidigt för alla då.... Men njo, visst låg jag i sängen innan midnatt men hade återigen svårt att sova. Mycket snurr i skallen... Alla beslut och folk som lägger sig i... Men men, snart slut på det! Jag ska väl ta och bestämma mig och sen börja klura på nya saker istället :) Vad vore livet utan massa val?!
Slumrade tillslut till men sov dåligt och följde upp det med att få ett sms vid 5 från en uttråkad kusin och efter det kunde jag inte somna om. Trillade därför in på jobbet redan vid 7 och trillade inte hemåt förens vid 20, uff, lång jobbdag...
Nu är jag inte bara trött=sömning utan även trött=skallen hänger inte med. Idag bör det inte vara några problem att sova innan midnatt i alla fall! :)

I helgen kommer bror och Bergdahl hit :D Weee!!! Planen berättade de för mig igår: Vi ska dricka öl och kolla på eleganta damer medan du kör runt på oss... :-O Jag fick ju korrigera det till att jag faktiskt också ville få lite alkohol men att de gärna fick dricka vad de ville och kolla på vad de ville, men något körande... Nja... Det vet jag inte :) Ska bli skoj i alla fall!

Förövrigt så trodde jag att "star wars" skulle vara slut nu, men tydligen inte... Aja, för mig är det nog nu i alla fall. Tog bort en tråkkommentar imorse. Allt är ju liksom avklarat nu... Det räcker nu!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Ingen ide att försöka lägga sig tidigt... Kanske kan börja försöka i höst eller något.. När allt är grått och mörkt