onsdag 16 juli 2008

Oväntat besök

Jag ville ju inte bli våldsgästad!!! Men då så klart, då ska det knacka på dörren :S Jaja, det var i alla fall ingen som jag var tvungen att bjuda in så jag körde "trycka fast mig i dörren så de inte kan se in" :) Det var "grannpojken" som hade fått punktering och ville låna en sån där man hissar upp bilen med (åh, jag kan inte komma på vad det heter... Holmudd, du behöver inte pika mig för det!). Såg lagom förvirrad ut när han vandrade iväg mot bilen igen. Skulle gissa på 19 år och har nog aldrig bytt däck själv förr, men vad ska man göra när pappan är på semester?! :) Tog bra lång tid innan de kom tillbaka men de hade lyckats i alla fall och jag lyckades med att dölja min stökiga lya. Nöjd! Men nu måste jag faktiskt städa. Ska ju få kattbesök imorgon, då kan det inte se ut hur som helst!

Hmm, domkraft heter det ju!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

googla du fram "domkraft" eller?