måndag 14 juli 2008

Hus, hotell och falsksång

Mycket sälning i soffan idag. Hur kan man vara så trött när man sovit en hel helg? Hmm, kanske ligger lite back på sömn helt enkelt...

Huset var inget för mig :S Som sommarstuga: Absolut! Men inte som permanent bostad... Inte orkat ringa på de andra lägenheterna igen. Vad ska jag då göra imorgon?! :) Man ska inte slita ut sig :P

Nu börjar det närma sig att boendet är klart för Barca. Blir en natt hos Danne (jag har paxat att sova på pingisbordet ;) ) innan det blir hotell inte alls långt bort och det har till och med pool som jag tjatat om i så många år när vi åkt :P Jag ska inte skriva igen hur illa jag tycker om sand :P

Har just kollat på det här: Girlicious (Stavas det verkligen så???) och jag fattar inte... Är det bara jag som tycker att varenda en sjunger så jävla illa?!? Ska de inte vara med i ett band?! :S Okej, snygga tjejer, absolut! Men herregud... Det låter ju så illa!!! Så sitter domarna: Åh det var helt underbart att höra dig idag och bla bla bla... Har vi inte sett samma sak?!

Inga kommentarer: