onsdag 30 juli 2008

TV-reklam

Femte dagen med tv:n...
Femte dagen med tv-reklamen...
Samma reklam i fem dagar...

Jag är så sjukt trött på all reklam!!! Vissa som kommer nästan varje paus. Tror nog att mitt huvud kan explodera om jag hör Ron i sin cowboyhatt sjunga vann og ve (eller vad den nu heter) igen som reklam för sin nya skiva... Eller kanske Paal Flaata sjunga -stay with meee... Gaaah!!!

Okej, ni som inte har norska kanaler förstår nog kanske inte nu men kanske kan tänka er om ni i varje paus skulle få höra Roland Cedermark spela dragspel... Okej, inget ont om Roland, han kan vara en riktig partyhöjare ;) men du vill ändå inte höra honom i varje reklampaus för det... :P

Har ätit mat idag igen och fått behålla det, inte illa... Håller på och tvättar nu till och med men jag blir ganska matt och får lägga mig mellan varven. Kanske, kanske kan jag åka till det fria landet imorgon. Hoppas, jag vill ju ha min semester nu!

Inga kommentarer: