fredag 11 juli 2008

Semesterplaner och musik

Nu har jag suttit i flera timmar och levererat länk efter länk med youtubemusik till Lisa. Jag har haft så fasligt lite på jobbet... Men jäkligt skoj att bara sitta och plocka godbitar ur musikdjungeln! Åh vad jag gillar musik! :D Hihi!

När vi kollade lite på liveversioner av låtar kom tanken upp: Åhh, dom vill jag se live... Åhh, dom vill jag också se live... Så började vi söka lite och vad hittade vi då? Jo Takida och Hardcore superstar i Malmö 31/7! :D Vi gör det! Vi drar! ;) Har sett HS innan men minns inte så mycket av det... typiskt...

Så nu ser planen ut som följer: En vecka till Barcelona, några dagar i Larvik, vidare till Jönköping och hälsa på Jånas (det vet han inte om än dock :P ), mot lund till Lisas bror (också lyckligt ovetande) och Malmö med konsert... Vidare till Köpenhamn och kanske även Tyskland efter det?! Det blir bra! Sen släkten en vecka eller två men även ett besök i Göteborg. Hmm, många mil blir det :D Längtar... 1 vecka kvar...

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Så jäkla bra plan gumman!!!!!!!!!


Jag är så jävla på!!!!!!!!

David sa...

Och Gävle???

Ass sa...

Så ska jag även till Gävle och Karlstad då ;)

Anonym sa...

Konsert? jag e på ...