lördag 5 juli 2008

Lite glömt och lite nytt

Kom på att jag ju glömt två saker från gårdagen:

Jag kommer för att lägga mig i min säng, men där ligger bror och vägrar flytta på sig: Nej jag ligger ju här och pratar i telefon, här ska jag sova! Du får sova på soffan!
Jaha!!! Kan jag i alla fall få mitt täcke då?! Ja och kanske något kudde?!
Nej!
:-O
Men till slut fick jag det ;)

Vid kvart över fyra har i alla fall jag och Bergdahl lagt oss och då säger han: Jag har ställt klockan på fem, då ska jag upp! Jag brukar gå upp då... :-O Hur tänker man då?! Inte alls skulle jag tro...

Har ju kört runt på dessa två gossar idag och när vi nyss var ute och käkade så sa jag: Nej nu måste vi hem för jag börjar bli törstig (på alkohol alltså). Varpå B svarar: Ja men köp en cola till då ;) Suck... :) Sen lite senare pratar jag igen om att jag är törstig men lägger till: och då menar jag inte att jag vill ha en cola till... Då kommer han med nästa kommentar: Ja men ta en fanta då! Dubbelsuck! Men gud vad jag garva :D

Nu är det dags för en dusch och köra igång igen... Laddad, oja!!! Träffade dock grannen idag i Stavern... Skulle tro att vi hade hörts inatt... Oups... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

o när gick Bergdahl upp i verkligheten, antar att det inte var vid 5 ?

Ass sa...

Säkert vaken i några sekunder tills alarmet var avstängt... ;)