tisdag 15 juli 2008

Mitt soffbord

I fredags var mitt soffbord tomt... Det är det verkligen inte längre!
På mitt soffbord finnes nu:

En fot+lite vad
-Andra foten+vaden har jag placerat under mig för att stabilisera datorn lite så jag kan skriva detta menlösa inlägg lite lättare.
En internetbankdosa
-Nyss betalat hotellet för nästa vecka
En tom flaska
-Papsi max som vanligt
En fjärrkontroll
-Visste ni att det hjälper att trycka hårdare om batterierna blir dåliga?
Tre(!) mobiler
-Det är lagom! Två svenska och en norsk.
Tacoburksrester
-Jag har inte ätit tacos på flera dagar dock...
En tom popcornspåse
-Vem åt upp alla popcorn?!?
Två tomma mjölkpaket
-Passar utmärkt till gifflar
Tom giffelpåse
-Passar utmärkt till mjölk
Ett paket linser
-Kom i fredags
Tre brev till Lars
-Tror hans eftersändning har slutat gälla, men på min postlåda står det faktiskt mitt namn... inte Lars...
4 serietidningar
-Pondus på både norska och svenska, Larson och en Kalle
Ett glasspapper
-Mums
En tallrik
-Med tillhörande brödsmulor efter fyra frukostar. Återvinning är grejen!
Ett Man U glas
-Med tillhörande mjölkrester i :S ja kanske även lite pepsi där någonstans :S Återvinning som sagt!

Summa: Verkar som att jag har ätit gott och onyttigt, läst skojsigheter, ringt och sms:at och inte brytt mig så mycket om post eller att plocka undan efter mig sen i fredags.... :$ Aja, my mess, my business! :P Vill inte bli våldsgästad nu dock :S Undrar om jag kommer städa idag... Hmm... Inte alltför troligt, jag "måste" ju inte... :)

1 kommentar:

Theo sa...

Jaja, men till mig kommer det inga mess. Bara att inse att man är dissad...