fredag 11 juli 2008

Boooooring

Kom in till jobbet lite innan 9 idag... innan 10 var jag klar med allt... Jaha!!! Nu sitter jag här och bara slösurfar... Semestern är väl på ingång för många så det blir en lugn dag... Men så tråkigt! Skillnad om jag kunde gå hem nu för att jag var klar, men det går ju inte! Jaja... jag och Lisa skickar låtar till varandra på youtube. Läskigt synkade ibland i låtval när jag skickar länk till en låt som hon sitter och lyssnar på...

En vecka kvar till min semester...

Helgen då, vad ska jag hitta på? Camill Pall saknar sin ända i Karlstad. Borde jag åka dit kanske? Skulle säkert bli skitskoj men jag är så trött, borde ta och sova ikapp. Lite sugen på att bara ligga i soffan och kolla film. Leta lägenheter... Guuud så tråkig jag låter! Börjar jag bli gammal?! :-O Aja, det är ju flera timmar kvar innan jag behöver bestämma mig :P Om det är bra väder så vore ju faktiskt havet lite nice... Men jag vet ju att jag kommer känna att det är för mycket blod i mitt alkoholsystem imorgon så en fest vore ju också trevligt... Åhhh, varför ska jag ha så svårt att bestämma mig?!

Förövrigt är 15 dagar ganska länge... Men det löser sig :P 20 dagar är ännu längre :S Jag är så bra på matte... :D

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag är imponerad av ditt räknande :D


Det är inget fel med att vara velig vill jag bara säga!