måndag 7 juli 2008

Esse = X kr

ACs katt blev påkörd i helgen... Brutit bäckenet på tre ställen... :S Att operera kostar max 12000 okej, max... men shit så saftigt... Vad skulle man betala för sin katt egentligen?! Hur mycket lider katten efter operationen? Är det värt det? Inte säkert att hon blir bra igen trots operation, men troligen... Usch... Jag är glad att jag inte är i ACs sits! :S Vad är Esse värd... Hmm...

Men över till det viktiga: Hur kan man köra på en katt och sen bara dra??? Fy fan... Jag blir så ¤#%%¤ arg! Skrev ju tidigare (några månader sen) om när jag såg en bli påkörd... Ångrar att jag inte åkte efter bilen istället och skällde ut han som körde!!! Istället stannade jag och gick ut och försökte hitta katten... utan framgång :(

Annars då: Har som en vanlig måndag inte gjort så mycket vettigt alls faktiskt... Funderar på att ta en tur med bilen bara för att, kan nog bli så... Om jag ids :) Jag är slö... jag vet, men det drabbar ju bara mig :) Sliten efter helgen, hade det mycket svårt att komma ur sängen imorse kan jag säga... Snark... Snooze tills alarmet stängde av sig självt...

Inga kommentarer: