onsdag 9 juli 2008

Men men men men men så svara då!!!

Har ju småsurfat lite efter lägenheter innan men inte hittat direkt något som känts bra, så har väl skjutit upp lägenhetsletandet lite (ja eller mycket :) ). Har levt efter "det löser sig" (lugn nu Palle ;) ), men idag skulle jag i alla fall ta tag i det. Första sidan, första lägenheten, där var den! Två rum och köksvrå, nytt och fräscht... Den vill jag ha! Pax till mig! Upplagd på nätet idag också, perfekt, nu hinner jag först tänkte jag! Ringde.... inget svar.... Ringt igen... inget svar.... Buuuhuuu!!! Lägg inte upp en lägenhet om du inte tänkt att svara när folk ringer på den!!! :S Får man ringa en tredje gång idag?!

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ring bara ring gumman!

Jenny sa...

Man måste väl få ringa tills de svarar...?