måndag 19 augusti 2013

Go Glass -omröstning

Det är inte ofta jag är med och tävlar på facebook, vet inte om det har hänt faktiskt... Men nu är jag faktiskt det! Vad är det som lockar då? Att min favoritglass-sammansättning skulle finnas på Go Glass i Hjortkvarn (och att jag skulle få massa glass då är klart) :)

Nu är det ju bara lite synd att de skrev fel på mitt bidrag :S Det stod bananglass först och då lär ju bara de få som gillar det att fortsätta läsa :( Nu är den i alla fall fixad, även om den inte helt ser ut som jag tänkt mig, och jag får räkna med de första rösterna också :) Antar att de kör någon dublettkoll också så jag inte får en fördel av det hela.


Så här hade jag tänkt:

Marängsplit
Banan
Chokladkrokant
Cookies
Mjukglass
Chokladtopping
Minimarränger

Uppläggning:
Splita bananen som på en banana split.
Lägg en kula chokladkrokant i ena änden och en kula cookies i den andra.
"Spruta" (eller vad man nu kallar det) mjukglass mellan dessa kulor.
Ringla chokladtopping ovanpå glassen.
Strö minimaränger ovanpå allt.

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker i alla fall det låter jäääääävligt gott! :)

Klicka här och rösta om ni tycker som jag, eller kanske bara för att vara snälla :)

Inga kommentarer: