onsdag 17 oktober 2012

Väntar på posten

Ska dimpa ner flera trevliga saker i min postlåda nu framöver :) Trevligt! Men det här med att vänta alltså... Det tycker jag inte vidare mycket om! 

Vad väntar jag då på? Ja eftersom ni inte kom på någon annan hobby åt mig plus att det var synd om mig så beställde jag kameran :) Är nog inte helt omöjligt att den kommer redan imorgon!

Dessutom har jag beställt grejer till Nintendohelgen som borde komma imorgon...

Ja och så har jag framkallat bilder! De borde faktiskt också komma imorgon! :) Vilken torsdag det kan bli!

Ja och som att inte detta vore nog så ska Karina komma till stan så vi ska ta och käka ihop på eftermiddagen. 


Fast den här gången hinner vi nog inte klättra i några klätterställningar... Mest för att jag inte vet om det finns någon i stan...

Hurra! Nu känns det bra! Ja, om det inte vore för att jag behövde vänta på allt då... :S

2 kommentarer:

Elis Wessmark sa...

Det finns en stor klätterställning längst ner på herrhagen. Vid återvinningen.

Ass sa...

Bra att veta nästa gång hon kommer på besök! :)