tisdag 9 oktober 2012

Choklad+Choklad

Varit baksugen hela dagen, ja eller kanske inte så baksugen som ätabakverkssugen om jag ska vara ärlig :) Googlade recept. Ville ha någon variant på kladdkaka och hittade kladdkakemuffins med chokladfyllning. Chokladkaka fylld med choklad -det måste ju bara vara bra :D (För vi vet ju alla att kakor med choklad trumfar alla andra kakor!)


Såg ju smaskigt ut... Nu var det ju bara det att mina inte säckade ihop i mitten så mycket, så fyllningen blev mer lock :S Dessutom smakade detta lock fasligt illa först -ja för jag kunde ju inte hålla mig särskilt länge från att provsmaka...


Dock när de fått stå ett tag så blev de helt okej, ja faktiskt goda! Men man ska nog ha ett tunnare lager fyllning/lock.

Summa: En värdelös kaka! Vem vill vänta flera timmar på att få äta kaka efter man har bakat?! Ingen! Därför kommer jag inte ens tipsa om receptet! :( Hmpf...

Inga kommentarer: