fredag 12 oktober 2012

Thåström

Vad har hänt? Ska hon skriva om Thåström? Vart är vägen på väg?

Det är väl ungefär så ni tänker nu? ;) Nja, jag ska inte direkt skriva om Thåström, utan om Tobbe, som gillar Thåström.

Han anklagade mig igår för att ha stulit hans Thåströmkasse. Alltså en sån tygkasse med ett Thåströmtryck på. Jag hade visst även, enligt hans teori, tagit hans konsumkasse av samma modell. Du är den enda som har nyckel till mig, det måste vara du!

Logiken är något bristfällig då jag varken har sett dessa påsar någonsin eller skulle vara så förtjust i att ha dessa kassar i min ägo. Det troliga är snarare att han själv lagt de på något bra ställe, typ i bilen om jag får gissa...

Men som BFF vill man ju ställa upp! Så på hans plats igår la jag en ny påse:


Det här måste han väl bara bli glad för?! 2 i 1! Visserligen i plast då... Men ändå...

6 kommentarer:

T sa...

He he.

Ass sa...

Jaha, ska jag behöve lista ut en till anonym kommenterare nu alltså... Hmm... T... Toppe?! :)

T sa...

Hm, nej. Jag är bara en anonym kommenterare på nätet...förhoppningsvis inte riktigt så drygt som ett Troll då... Jag jobbar för all del som Tidningsbud...och kanske man kan säga att jag är rätt fantasilös, ja rentav Tråkig, i mitt val av anonymt alias?

Ass sa...

Mjaha, det sa mig ju mycket... :S Anonyma kommentarer alltså... Hmpf!

Ass little helper sa...

Ja fy fan för anonyma kommentarer, det är det värsta jag vet ;)

Ass sa...

Ni är onda!!! :S