onsdag 3 oktober 2012

Choklad < Kaffe

Det är inte ofta jag håller kaffe högre än choklad, men i gårdagens drabbning mellan FBK och LHC så fick chokladen stå tillbaka.

Blev medbjuden på sittplats denna gång och vilken start! Mindre än 5 minuter hade gått och det stod 3-0! Hurra! 6-0 efter andra och det var en del riktigt snygga mål får jag säga. Nu var visserligen LHC ovanligt lamt och lät FBK spela runt så det var inte bara att FBK var så bra, utan även att LHC var dåliga. LHC trivdes bra i utvisningsbåset verkade det som också... Kul i alla fall att Färjestad fick göra en del mål, de behöver få igång målskyttet. 7-2 blev det tillslut.

Vet att jag klagat en del på ståplats och klacken men nu när jag var på sittplats så längtade jag tillbaka. Det är roligare att stå där och känna trycket och sjunga med :) Sittplats funkar bra i slutspel för då blir det tryck i hela hallen. Annars ska man nog vara där borta på stå...

Tur att det var trevligt sällskap jag hamnade med på sittplats i alla fall :) Får se om det blir fler gånger eller andra sporttittningar :)

Inga kommentarer: