lördag 20 oktober 2012

Piff, Puff och Nikon

Nu har paketen trillat in :D Hurra!!! Jag spelade lite redan igår men det märktes att det fanns en hel del ringrost :S


Idag gick det dock bättre och spelet är nu varvat :) Längtar fasligt till vår Nintendohelg!

Det verkar visst var inne med att skicka med godis i paketen... Kolorna kom med spelet och chokladen med kameran. Trevligt :)


Så var det kameran då... Kära hjärtaness! Hur ska detta gå?! :S Det är ju hur mycket som helst...


Kul i alla fall! Man får dessutom gå på en gratiskurs för att lära sig grunderna :) Himla bra! Ska bara boka in den någon dag... Kanske ska ta i någon annan stad så jag kan kombinera det med att hälsa på någon/några?! :) Örebro eller Västerås kanske...


Tur att jag kollade på Austin Powers häromdagen. Han vet ju hur man fotar så jag kan få många tips därifrån ;)

2 kommentarer:

Anna D sa...

Med en sån där kamera hoppas jag på underverk, dvs att jag kan bli snygg på bild?! Du får gärna testa det någon gång, haha ;-D

Ass sa...

Vi får ha en fotosession sen när jag lärt mig lite mer ;)