tisdag 30 oktober 2012

Fotopremiär

Stunden ni alla har väntat på (ja eller i alla fall som Johan har väntat på :) ) är här! Nu ska jag bjuda på mina första fotografiska mästerverk ;)

Jag har startat en sida på Flickr där jag kommer ladda upp bilder så där kan ni också kika in för att kolla bilder. Men ja, troligen kommer det mesta komma upp här ändå/också.

Fick göra bloggen lite bredare också för att få plats med bilderna i bra storlek, hoppas det inte gör något...

I alla fall så är det från i söndags när jag insåg "Ja just, jag skulle ju passa på att ta bilder nu i helgen under tiden som det är ljust!" och knatade ut hos mor och snabbfotade lite utanför huset. Har börjat lite smått att utforska photoshop också. Det är en djungel! Men kul att testa och leka! :)

Dags att börja skrapa rutor igen...

DSC_0069

Egentligen inte så nöjd med denna, men jag ville testa på att göra en svartvit :)

DSC_0086

Vad är det för årstid egentligen? Grönt gräs, gula löv och snö!

DSC_0103

Avslutar med min favorit på löven.

DSC_0091

Nå hur lyder domen? Får jag godkänt?

Inga kommentarer: