onsdag 22 juni 2011

Oavgjort

Då varken jag eller min bror gav oss tidigt i vår vadslagning så insåg vi att vi var tvungna att ha ett slutdatum om inte priserna skulle brinna inne :P

Så från 30 November förra året till igår 21 Juni har vi varit nikotinfria och nu är vadslagningen över! :) Ja och ser väl ingen idé att börja igen heller... Vore väldans korkat faktiskt...

Tråkiga nu när det blivit som det blivit är att jag kanske inte har så stor glädje av mitt pris (en bacardiflaska) just nu -men vänta bara tills mitt 30-årskalas. Då ska den öppnas -och ta slut ;) Undrar om Anna kan komma och bita sönder korken åt mig...

4 kommentarer:

Anna D sa...

Japp, det kan jag.....om det var mig du menade förstås, haha ;)
Påminn mig bara så jag inte missar det hela!!

Ass sa...

Det var självklart dig jag menade :) Skönt! Då har jag den biten planerad -då ska jag bara planera festen också :P

Lisa Eriksson sa...

Inte så att baccardin går o blir dålig direkt :)

Ass sa...

Nej men man vill ju fira vinsten på något sätt :)