lördag 11 juni 2011

Promenera mera

"Det är bara att gilla läget" -som jag sagt så många gånger nu... Men ja, läget har inte känts så illa nu ändå! Njo, smärtan är klart att den inte är så där överdrivet rolig -men annars!

Igår var det grillning hos Snygg-Jocke (som han numera heter :P ) som efterföljdes av att nintendo 8-bitars plockades fram och Andersen briljerade i punch out. Det visade sig att han hade mer temperament än mig de gånger det inte gick så bra :P Skönt att man inte är värst :)


Sen har jag självklart glidit runt på min motorcykel vart jag än har begett mig :) Gött!

Försöker komma igång att röra på mig så det blev promenad i elljusspåret idag -först med mor ett varv och sen "maxade" jag ett varv till. Låter väl korkat -men det var så gött att bli svettig igen! Använder mig även av appen runkeeper för att göra det lite roligare när man kan mäta hur långt man gått och kika på hastighet och höjdskillnad.

Sen tittade min barndomskompis Sarah förbi och det blev ett väldans bubblande på oss :) Mycket trevlig! Känns ju inte som att vi ses så sällan som vi faktiskt gör...

Tryckte i mig tacos (så här fel dag när Snygg-Jocke "förstörde" fredagsmaten :P) och så blev jag sugen på att röra på mig lite till. "Lurade" med mig Björnen på en skogstur och även det var mycket trevligt :)


Nu spenderar jag en liten annorlunda lördagkväll. Inte så ofta jag sitter hemma och slöglor på tv och äter fruktsallad... Men det känns bra det med :)

Förövrigt såg jag premiären på sommarkväll -Pops och Anja, I like!!!

Hoppas på lite bättre väder imorgon så man kanske kan få sig några fräknar... Så ska det promeneras igen... Vill så innerligt gärna komma igång och få upp kondition och muskler igen... Men lugna nu! Jag tar det lugnt ;)

Inga kommentarer: