måndag 6 juni 2011

Nationaldagsfirande

Har precis varit iväg och firat nationaldagen här i Hjortkvarn. Svettigt men trevligt :)

Dansuppvisning i discodans från Lenas dansstudio i Hallsberg och sen fick vi själva testa på linedans -Haha, ja ni... Jag visade återigen upp att jag verkligen inte kan dansa... Det ÄR inte min grej... Låt mig slippa :)

De andra testade även på zumba -det kommer jag nog aldrig prova på :P


Sen var det hamburgare, fika och tipspromenad. Det sista tyckte jag var roligast för jag fick pris :P 4a kom jag i "hjortkvarnskunskap+smaka/känna/lyssna/lukta". Alla känner väl igen hur tutan på en vw polo låter? :P Grillbestik fick jag passande för säsongen.

Stod och avnjöt utsikten uppe ifrån forum ut över hålan. Tyvärr hade jag bara mobilen med mig och zoomen på den är väl ingen höjdare... Härligt såg det i alla fall ut med allt det gröna, kyrkan och långt bort en svensk flagga svajande i vinden.


Ikväll blir det dock Värmland igen för provtagning imorgon bitti. Inte så sugen på att lämna landet för storstan... Men men, jag är snart tillbaka ;)

Inga kommentarer: