onsdag 15 juni 2011

Världens vackraste man

Efter att ha härjat runt på IKEA på jakt efter nya vardagsrumsmöbler (tror jag har hittat det jag letar efter -men det får ni rapport om senare) var det gött att sätta sig i biosalongen och vila ögonen på honom... Han med stort H... Världens vackraste man... Nej (innan någon tar åt sig ;) ) -inte sällskapet bredvid i de oerhört osexiga 3D-glasögonen, utan min Johnny... Johnny Depp... Mmm...

Pirates 4 stod alltså på programmet och ja... Den var väl som alla föregångarna -Bra! Men inget så där ofantligt jubel ifrån mig. Det blir lite väl fjantigt ibland... Men det gör inget -för det är ju JD ;)

Mina värden håller sig stabila så jag behöver inte ta nytt prov imorgon så jag slängde ner packningen och åkte till Hjortkvarn redan ikväll. Gött att vara här igen! Helgen blir det dock Linköping en sväng och se vad den stan har att erbjuda :) Blir nice!

Det här kändes verkligen som ett dagboksinlägg...

Godnatt dagboken! :)

Inga kommentarer: