torsdag 16 juni 2011

Köpa byxor

Gav mig på att för en så där sjunde gången i rad köpa byxor -gick som vanligt... Det bidde bara en massa annat :S

Redan igår blev det en sporttop och en tröja:


Hopplöst ljus här hemma hos mor :S Bilderna blir inte alls som jag vill... Aja, det duger åt er :P

De råkade slå in fel pris på sporttoppen så där tjänade jag 200 kr -så då hade jag ju extra att handla för idag ;)

Tröjan blev jag så överförtjust i att jag idag köpte en likadan i annan färg :)


Det är randigt som gäller och även denna randiga skapelse fick följa med hem!


Matchar den tröjan med en lila klocka. Ingen sån där värstingklocka men kul med en ny som tickar framåt och inte alltid står på kvart i tre :D


Sparade det bästa köpet till sist. När jag tog på mig dom kände jag direkt: JA!!! Dom blir det! Sitter helt perfekt! Snygga är de med :)


Mmm... Skor... :)

2 kommentarer:

Lollo sa...

Vilken snygg Klocka!!! :)

Ass sa...

Tänkte att du skulle gilla den :D