onsdag 1 juni 2011

Tillbaka igen

Jag hann ju i alla fall jobba nästan två dagar innan ryggsmärtor och andningssvårigheter ledde till ambulans och återigen ett akutbesök... :(

Osäkerhet i vad det kunde vara ledde till röntgen av både njurar och lungor och då hittade de en blodpropp i lungan :( Troligen orsakat av p-piller och att jag varit still så länge pga de andra sjukdomarna :S

Var lite uppjagad och skärrad igår får erkännas och när jag dessutom glömt mobilen hemma kände jag mig lite ensam och handikappad. Tur att jag i alla fall kan Jockes mobilnummer i huvudet så han kunde assistera mig med lite fler nummer :) Varför kan jag egentligen det?!? Aja, bra att kunna var det i alla fall :)

Anna har även varit här och leverarat ett survivalkit så nu ska det nog gå bra :) Dessutom får jag lite smärtstillande som underlättar livet markant :) Verkar som att jag blir kvar några dagar så det är väl bara att gilla läget! Nu vet ni i alla fall att jag lever!

Välkomna på besök ;) Jag springer inte så långt med min droppstång :P

4 kommentarer:

Zäta sa...

Himla tur att de upptäckte det! NU borde det vända ;-) Krya på dig!!!!

Ass sa...

Nu MÅSTE det vända :) Tack!

Anonym sa...

Shit :/ Förlåt att jag var sarkastisk förut.. :/

Ass sa...

Du kan må gott av lite dåligt samvete :P Men det är lugnt!